czwartek, 23 września 2010

Jutowa sukienka - nie mylić z workiem



             Tak do końca wcale nie jestem pewna, jak się nazywa materiał, z którego uszyłam sukienkę widoczną na zdjęciach. Jasne, że nie jest to juta, bo z juty robi się (?) worki na kartofle, a mam nadzieję, że moja sukienka z workiem się nikomu nie skojarzy, a już tym bardziej nie z kartoflami. Ale od zawsze (z całą świadomością popełnianego błędu) materiał o takim splocie włókien nazywam jutą, więc przy tej nazwie pozostanę.
             Cała stylizacja powstała zainspirowana torebką - kuferkiem, który dostałam od cioci, euforią z powodu ukończenia szycia kolejnej kiecki (w moim przypadku radość miesza się wtedy z ulgą) i złocistymi promieniami jesiennego słońca. Do tego dołożył się również zły humor spowodowany katarem, ale tego, mam nadzieję, na zdjęciach nie widać.:)
               A na koniec jeszcze się nieco pochwalę. W sobotę zaczynam zaoczne zajęcia w SAPU i już nie mogę się doczekać! Liczę na to, że nauczę się tam nie nazywać każdego materiału o splocie płóciennym jutą:P




Poza,a raczej ukrycie twarzy, zainspirowane zdjęciami z kampanii reklamowej  'Who is Patrizia?'



Sukienka - DIY
Kuferek, apaszka - vintage, prezent
Pasek - sh
Rajstopy - Gatta
Baleriny - CCC
Broszka - pchli targ


6 komentarzy:

  1. czy to juta jest? chyba nie ;P ale nawet jeśli :P to super się prezentuje :D fajny krój

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam workowate sukienki. A do tego wintydżowego kuferka, który sam w sobie jest bardzo ozdobny, to tylko skromny ciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://asia-rolbiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga szafiarko, nie wiem czy wiesz, ale umieszczając reklamy na swoim blogu szafiarskim, możesz zarobić sobie na nowe butki, bluzke czy coś innego. Oferuje to polska siec afilacyjna NetSales. Więcej informacji u mnie na blogu, bądź już od razu możesz przejść do formularza rejestracyjnego klikając w poniższy link. Ja również korzystam z tego programu i muszę Ci przyznać, że jestem bardzo zadowolona.

    Rejestracja - KLIK TUTAJ

    Przy okazji dodaję Cię do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw. Torebka jest niesamowita!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. torebeczka jest świetna, podoba mi sie jak komponuje sie kolorystcznie z broszką, wydaja sie być dokąłdnie w takich samych odcieniach;0

    OdpowiedzUsuń